Dato' Dr Biduwiah Long Bidin business logo picture

Dato' Dr Biduwiah Long Bidin

Reviewer profile

aku suka ngan doc ni, coz dulunyer masa abang naik merah-merah kat kulit, dia siap buat ujian darah nak tentukan aper kuman yang ader kat dalam darah abang. Boleh dikatakan everthing lah pasail body abang semua aku tahu disebabkan keprihatinan dr. abang ngan kasih pun tak segan ngan doc ni coz dah biasa

 

by
Reviewer profile

Doktor ni dah lama dlm bidang dermatologists, lebih 30 tahun. Alhamdulillah doktor ni sangat prihatin terhadap patients dia.

by