Dato' Dr Biduwiah Long Bidin

3 Comments

Info
Reviewer profile
4.6
  • Experienced
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Doktor ni dah lama dlm bidang dermatologists, lebih 30 tahun. Alhamdulillah doktor ni sangat prihatin terhadap patients dia.

by
Reviewer profile
3.4
  • Experienced
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time
Dato' Dr Biduwiyah Long Bidin is a dermatologist recognised by the National Specialist Register and the Ministry of Health. Dato' Dr Biduwiyah Long Bidin and is also a member of Dermatological Society of Malaysia/Persatuan Dermatologi Malaysia (PDM).
by
Reviewer profile
4.1
  • Experienced
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

aku suka ngan doc ni, coz dulunyer masa abang naik merah-merah kat kulit, dia siap buat ujian darah nak tentukan aper kuman yang ader kat dalam darah abang. Boleh dikatakan everthing lah pasail body abang semua aku tahu disebabkan keprihatinan dr. abang ngan kasih pun tak segan ngan doc ni coz dah biasa

 

by