GDEX Marang

Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Kenapa teruk sangat gdex sri aman. Time covid sekarang mana blh pg gdex collect sendiri. Pkp lagi ni.. Samapi bila nak perap dekat gdex. Kami bayar sampai 70lbh utk pos ke sana. Perkhidmatan sangat x bagus.. Please ye take note. Barang dari sem samapi di gdex 21.3.2020 sekarang sudah 2.4.2020.hampir sebulan perjalanan barang dari sem ke sarawak.nak cemerlang penghantaran kena jaga perkhidmatan.mohon gdex ambik perhatian.klu kami tak bayar kami tidak bersuara macam ni.tel pun susah nak jawab.

by
Reviewer profile
2.7
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

sometimes the parcel took time to be receive compared to other courier

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Barang pangkor dah sampai ke

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

1. Ckp ada parcel tp x letak nama check kt tracking ikut no xde pulak

2. Jauh narrrr dr bandar beb! Jln kaki mampus lah

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Boleh2x pulak suruh ambik sendri...kalau lmbat 2 hari return balik kata nyeee....dh lah jauh...kasihan cust...

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

JALAN KASTAM SEMPORNA

by
Reviewer profile
3.5
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Overall okay, tapi lama sangat tunggu.

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Barang xsampai2.pah ceroh

by