<

Dr. Zalina Bt Salleh

1 Comments

Info
Reviewer profile
4.2
  • Experienced
  • Friendliness
  • Value of Money
  • Waiting Time
so kami minta refer pada doktor lain..iaitu Dr Zalina..bila kami jumpa doktor tu..dia pun scan perut aku cam biase..dan tengok aku nyer rekod bersalin..terus dia cakap.."awak nak tak saya check (seluk)?"..just nak tau dah buka ke kat bawah tu..aku pun ok je..angguk2..bila dia seluk "dh 4 cm awak ni..kena warded dah"..aku ingat nak tangguh dulu sebab nak balik rumah ..amik baju anak2 ..tapi lepas kami wat CTG..Dr Zalina advise aku kena masuk wad petang tu jugak..
by