ABX EXPRESS Puchong

778 Comments

More Info
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Brg update dah sampai tapi tak dapat pun lg. Siap ambik gambr brg konon dh delivered. Macam mana nk contact abx Muadzam shah? Brg urgent nk guna!

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Dlam shopee update brang dh sampai tp brang masih belom sampai ke tngan sy..bila tgk bukti pghantaran gmbar takda, apa mslah kex ni sbnarnya..buat keja elokelok la

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time
606047 review images

brg sya belum smpai kmrin kmu updte brg suda dihntr. gmbr yg kmu bgi ni pun bukn tmpt kerja saya . knp teruk kamu ni lain di updte lain digmbr

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Apa teruk sangat servise. Perap barang lama2 buat apa. Delay sj. Sepatut nya smpai 24hb skg sda 26hb.. teruk nak sgt

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

sy x puas hati dngn rnner abx antar barang x smpai rumah rnder letak di pondok gut ja selalu mcm tu

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

tkguna punya courier

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time
605773 review images

sampah, lembab. perap barang kalau boleh hantar tahun depan je

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Mmg Abx ni klw brg da bayar mmg hilang je kejenya mcm sial rider ABx ni kje tu amanah sikit bodoh

by