ABX Express KEMAMAN

Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Bad service!!!!!!

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Call tak mau agkat sapa sudah...hareyy sungguh....brapa hari nk peram brg org hahhh...

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Nombor tiada dlm perkhidmatan. Barang tak hantar pun, tapi status penerima tiada di rumah, padahah aku 24 jam kat rumah

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

bila call kau suruh aku call yang lain plak.korg ni malas keje ke,??bila call tu jawap jelah.

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

bodoh jawap la call bangang.berpuluh kali call tak nak jawap.memang lahanat korg duk tahan barang aku.

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Stupid service...hold brg smpai sekarang dh 4 hari..bila cal ckp brg otw..but next day xde pulak sampai...cal lagi x angkat2...

After this all seller please dont use this company to send any parcel to your customer.

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

woi jawap la call.korg bukannya busy mana pun cuma malas nak layan kerenah manusia ja kan.baik berenti ja woi

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Yang pihak saller pun duk guna syarikat lembab ni asal menyusah orang btul..ABX,XSP palat pa nama lembab buat kerja.

by