SKYNET MERSING MSG

146 Comments

More Info
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

no tel semua not inservice ape bende ni??

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

barang saya bila nk sampi dari 14 hb sampai lani 20 hb tksampai sampai ni apa ceritaa bro .

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

7/9/2022 Dah smpai kt skynet hmm smpai skang 12/9/2022 xkuar lagi ape diorng buat ngan barang aku... Memang terokk la service diorng ni.. Skynet tlnglah ambik3pekerja yng boleh kerja aduhhhh peninnnnnnn

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Barang saya duduk kat stor je dari 17hb.8.2022 sampai hari ni 22 hb 8 2022 tak keluar hantr pun lagi. Teruk betul la servis skynet ni

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Barang sy duk kat tempat sama je dari 29 jul bila akan bergerak?

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time
596252 review images

barang saye dari 28 hari bulan 5 sampai sekarang x sampai ii tersekat kt situ je x de penghantaran ke mcm mane..???? terok sgat lahh

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Dari skudai ke pasir gudang, berapa hr nk sampai??? Dar hr rabu hingga sabti tk sampai²

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Masalah sungguh skynet ni... Barang pos dah seminggu x sampai..pada hal dekat je..dlm 20km

by