Pos Malaysia Rawang

152 Comments

More Info
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Lancau anak haram..barang orang perap lama² buat apa cibai??korang ingat tempoyak ke nak perap lama²..babi betul la kerja macam ni..baik tak payah kerja..menyusahkan orang je..pantat mak tul la...

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Halluuu..lamanya barang i stuck dkt poslaju pending..ngam la dgn nama pun pending..barang hilang ke? Kalau mcm tu refund je..bila org komplen jgn buat2 donno ye..i beli brg bulan jun..dh nak masuk august pun tak sampai2 lagi ni..

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Saya call kenapa tak angkat? Lepastu matikan. Kerja biar ikhlas. Barang saya nak guna dari 19/7 - 26/7 tidak gerak lagi. Saya nak barang sayaaaa!!!!!

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

15 postage smpai hri ni xdk khbar berita

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

klu rase nak angkat call org susah, berhenti jer kerja tu, org lain bnyk lg nak kerja musim pkp ni, ni org call angkat letak balik pehal !!! hidup ni jgn menyusahkan org boleh tak !! angkat call pu. susah !

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

very very very terrible customer service... dissatisfied and disappointed.

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time
587260 review images

Aku nk post barang pom x boleh .. Sbb x smpai oi lagi .. kata post laju bgi la laju .. adoii ..

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

146289017 boleh tolong cek ini sebab sudah 1 minggu

by