Nationwide TENOM

Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Mana ni nationwide machang xhantar lagi barang. Hari ahad dah sampai.. patot sekejap je hantar ke besut.. hari ni dah rabu.. xbergerak bila trace tracking.. lembab. Ahad mggu depan dah raya

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Serius mmg sakit hati barang dah ada kt sini 5.5 tp nie dh 15hari x terima apa2 lg... X guna bayaq mahai dngan nama express mcm nie... Hoiii rm25 naaa duit pos aku bayaq.. Call x angkat... Hampa mkn duit haram ka????? Bt keja mcm taikk...

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Mna barang aku? Dekat seminggu aku tunggu ni

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Nationwide ni belah manaaaa woi ! Bermasalah betullah. Barang aku dah seminggu sampai kat situ. Kalau tak boleh hanta ke rumah call laa bagitau. Ni diam menyepi je. Location pun tahh pape, kat waze dengan maps tunjuk kat taman triang maju. Tapi xde pun. Nombor tel pun salah

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

No one coming

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

sesiapa boleh tolong kasih tau kh dmna tempanya ni nationwide kudat

by
Reviewer profile
1.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Apa u orang kerja, teruk teruk teruk service. Dah kat tempat tapi 3 hari tak hantar keluar

by
Reviewer profile
3.0
  • Area of Coverage
  • Friendly
  • Value of Money
  • Waiting Time

Apa u orang kerja, teruk teruk teruk service. Dah kat tempat tapi 3 hari tak hantar keluar...

by