Jabatan Pendaftaran Negara, Daerah Setiu

10 Comments

More Info
Reviewer profile
2.3
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

Ape ni jpn..aku ad urusan nk amik bpr, cip ic rosak temujanji di tunda2...da ler kije skrg ssh, nk amik bantuan pn payah,nk tkr ic pn ssh ke???

by
Reviewer profile
3.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

Aslm..kum.sy kehilangan ic buat kedua kali.denda lbh kurang rm350.saya xmampu bayar kerana pada masa ni.susah nk berkerja.saya merayu.supaya denda dapat dikurangkan.sy jugak perlu buat rayuan bpr(15/6-30/6).harap pihak jpn dapat membantu saya.saya duda &mempunyai 4org ank yg saya jaga.

by
Reviewer profile
3.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time
586270 review images

Bila pejbat ada buka..saya nak buat ic baru yg lama dh rosak chip..tak dpt nak buat akaun

by
Reviewer profile
1.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

telifon tu untuk apa kat sana, kemudahan untuk bergayut kepentingan sendiri ke, tanye je... semua agensi kerajaan sama je..puki.

by
Reviewer profile
1.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

Call susah sangat nak angkat

Manjang line busy je

by
Reviewer profile
1.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

Kenapa call call tak angkat ya? Baik xpaya letak no telefon tu..company lain pun pkp, xda la sampai x angkat call..payahnya lahai!

by
Reviewer profile
1.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

Tiada orang jawab call..dah berapa hari call tak ada org jawab..ntah ada ke tak org bkerja sana tu?

by
Reviewer profile
3.0
  • Experienced
  • Friendly
  • Processing Fees
  • Waiting Time

Call banyak kali tak berjawab..kedua dua nombor tu call tapi tak berjawab..susah sangat ke nak jawab phone tu cik oii..kami yang berkerja 8-5pm ni tak sempat nak datang sana..please la jawab phone..

by